پیشتیبانی موبیست

موبیست جهت افزایش رضایتمندی مشتری خود ، پشتیبانی آنلاین را دایر کرده است .

به اینصورت که شما میتوانید در واتس اپ به راحتی با یکی از پشتیبانان موبیست تماس گرفته و سئوالات خود را مطرح کنید.

بصورت کلی دو نوع پشتیبانی داریم :

  1. کسب اطلاعات و راهنمایی در مورد خرید محصولات یا درخواست پیش فاکتور

  2. پشتیبانی و راهنمایی تعمیرات که مخصوص هنرجویان موبیست است.

پشتیبانی موبیست 24 ساعته میباشد ، اما از آنجا که پشتیبانان موبیست نیز انسان هستند و نیاز به آب و غذا و استراحت دارند مدت زمان پاسخگویی به شرح زیر است :

  1. حداکثر مدت زمان پاسخگویی به مشتریان عزیز ، 1 روز کاری ( سئوالات عمومی خرید )

  2. حد اکثر مدت زمان پاسخگویی به سئوالات فنی هنرجویان دوره های تعمیرات 6 ساعت

در اکثر اوقات پاسخ دوستان بصورت لحظه ای توسط پشتیبانان موبیست داده میشود.

اما از آنجا که تعداد پیامها بسیار زیاد بوده و روزانه بین 1000 تا 3000 پیام درخواست پشتیبانی دریافت میشود ، ممکن است همزمانی پیامها زیاد بوده و کمی زمان بر باشد.

لذا پیشاپیش از صبر و بردباری دوستان سپاسگذاریم…

خیر پشتیبانی موبیست ، از طریق تلفنی و ایمیلی هم انجام میگیرد ، اما سریعترین و ساده ترین راه دریافت پاسخ پشتیبانی واتس اپ میباشد.

زیرا اولا در دسترس همگان بوده و ثانیا تعداد پیامهای نامحدود بصورت همزمان دریافت میشود.

این در صورتی است که پشتیبانی تلفنی ، در هر لحظه فقط یک تماس امکان پذیر است و ممکن است مشتریان عزیز با اتلاف وقت زیادی در پشتیبانی تلفنی مواجه شده و هزینه تلفن نیز به ضرر آنها خواهد بود.

موبیست در روزهای تعطیل نیز دارای پشتیبانی آنلاین میباشد.

اما زمان پشتیبانی موبیست در روزهای :

  • ساعت 17 تا 24

برای ارتباط با هر کدام از پشتیبانان روی عکس آنها کلیک کنید..

تماس با کارشناس فروش و تعمیرات موبیست

ارتباط با کارشناسان فنی

تماس با علی دولت آبادی صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور