شرایط استفاده از فروشگاه و خدمات موبیست

 

ورود کاربران به وب‏‌سایت موبیست هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری موبیست و سایر خدمات ارائه شده توسط موبیست به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات موبیست است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین موبیست از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

  1. توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های موبیست منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های موبیست تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

  2. با توجه به شرایط قطعات وارداتی پکیج و آبگرمکن و شرایط نابسامان بازار مبنی بر تغییر ناگهانی و پیش بینی نشده قیمتهای قطعات و کالاها ، درصورتیکه کاربر کالایی خرید نماید و قیمتهای سایت با قیمت های روز یکسان نباشد ، پشتیبانی سایت با مشتری تماس گرفته و مراتب را به ایشان اطلاع خواهد داد.

  3. در بند 2 ، حق انتخاب به مشتری داده خواهد شد که آیا هزینه پرداختی به ایشان عودت داده شود و یا اینکه ما به التفاوت قیمت را پرداخت نماید و کالای درخواستی برای ایشان ارسال شود.

  4. با توجه به تغییرات مداوم قیمتها در سال جاری ، پیش فاکتورها فقط تا پایان روزکاری معتبر است و در روز بعد باید به قیمت روز اجناس را خریداری نمایید.

  5. کالاهایی که به صورت پیش فروش در سایت هستند به معنای آن است که موجودی نداریم اما توانایی تامین کالای فابریک کارخانه وجود دارد ، درصورتیکه قیمت این اقلام افزایش داشته باشد ، مراتب به خریدار اطلاع داده خواهد شد و خریدار براساس بند 3 تصمیم گیری خواهد نمود.

  6. کالاهای ارسالی توسط موبیست دارای اصالت کارخانه اصلی و فابریک میباشد و با توجه به ویژگیهای محصول درصورت تعویض توسط نمایندگی مجاز آن برند ، دارای گارانتی کارخانه سازنده خواهد بود.

 

 

 

قوانین همکاری :

 

 افرادی که نیاز به خرید کلی دارند همکار محسوب میشوند و فروش محصولات و قطعات با آنها به قیمت درب کارخانه لحاظ خواهد شد ، شرایط همکاری به شرح زیر است :

جهت تشخیص افرادی که واقعا سرویسکار و همکار هستند از مصرف کننده :

 

  1. در سال 99 با توجه به کمبود شدید قطعات ، و عدم موجودی کافی کارخانه ها ، قطعات و محصولات به سختی تامین میشوند ، بنابراین اجناس به قیمتهای درج شده روی سایت به فروش میرسند ، همکاران عزیز قطعات ریز را بصورت بسته بندی خرید نمایند تا اجناس را با قیمتهای همکاری خرید کرده باشند.

پس از دریافت اطلاعات خرید از جانب شما ، پشتیبانی سایت یه شما اکانت همکاری اعطا خواهد نمود و شما با مراجعه به پنل خود ، قطعات را با قیمت درب کارخانه خرید خواهید نمود و نیازی به تماس با ما و گرفتن قیمت و پیش فاکتور نخواهید داشت.

 

 

قوانین ارسال کالا

 

باتوجه به درخواست و خرید بسیار زیاد شما عزیزان از روی سایت قوانین پستی به شرح زیر است :

  1. در سال ۹۹ با توجه به وجود ویروس کرونا , ادارات پست و … مقداری در ارسال تاخیر داشته و مشتریان باید این تاخیر را پیش بینی نمایند.

  2. موبیست قطعات را حداکثر تا 24 ساعت بعد از خرید به واحد پست تحویل میدهد و کد رهگیری برای مشتریان پیامک میشود و میتوانند ز طریقه سامانه پست یا تیپاکس ، مرسوله را رهگیری نمایند.

نکات مهم در مورد درخواستهای پستی :

با توجه به تغییر رویه اداره پست ، و افزوده شدن پست هوایی به لیست پستهای این اداره ، اولویت ارسال کالاهای پستی را به پست هوایی اختصاص داده اند .

بعد از ارسال تمامی پستهای هوایی اقدام به ارسال پستهای پیشتاز مینمایند ، به همین دلیل اکنون پستها با کمی تاخیر بیشتر به دست شما عزیزان خواهد رسید ( ما بینهایت بابت این تغییر رویه اداره پست عذرخواهیم ).

این امر باعث نارضایتی فروشندگاه اینترنتی و مردم شده است و از آنجایی که پست هوایی بسیار گران است ، موبیست تمامی کالاهای خود را با پست پیشتاز و با حداقل قیمت ممکن ارسال میکند تا شاید مورد رضای خدا و شما خریدار محترم قرار گیرد.

هرچند جتی در بعضی موارد هزینه های پستی اضافه تر متحمل سایت موبیست میگردد ، اما سعی برآن شده که کالاها با سرعت هرچه تمام تر و با کمترین هزینه به دست شما سرور گرامی برسد.

 

 

نحوه استرداد وجه :

 

  1. چنانچه موبیست (بدلیل عدم وجود محصول خرید شده در بازار ایران ) توانایی تامین قطعاتی که در انبار بصورت پیش خرید است ، را نداشته باشد ، با خریدار تماس گرفته و موضع را با ایشان مطرح مینماید و خریدار تصمیم میگیرد که کالای دیگری تهیه یا وجه پرداختی را بطور کامل دریافت نماید.

 

مرجوعی کالا :

 

  • تمامی قطعات و محصولات موبیست فابریک و دارای اصالت کارخانه سازنده است و در موارد زیر خریدار میتواند کالاهای خرید شده را مرجوع نماید :

    1. هنگام دریافت کالا از پست ، چنانچه در بسته بندی تغییر یا اثرات باز شدن وجود دارد از تحویل گرفتن بسته بندی خودداری نمایید.

    2. قطعات برقی آبگرمکن و پکیج ( بدلیل حساس بودن قطعات و احتمال سوختن ) فقط و فقط درصورتیکه پلمپ آنها باز نشده باشد قابل مرجوع هستند ، بنابراین هنگام خرید دقت نمایید قطعات درست را انتخاب نمایید.

    3. قطعات برقی آبگرمکن و پکیج به دلیل حساس بودن فقط و فقط باید توسط نمایندگی مجاز تعویض گردد و چنانچه توسط افراد متفرقه تعویض و باعث سوختن قطعات به هر دلیلی شوند قابل مرجوعی نیست ( درصورت تعویض توسط نمایندگی مجاز گارانتی کارخانه سازنده خواهد بود).

    4. چنانچه هنگام خرید قطعات مکانیکی اشتباهی از طرف خریدار صورت گیرد میتواند قطعه درخواستی را مرجوع نماید و هزینه پستی به عهده خریدار میباشد.

    5. چنانچه هنگام ارسال قطعات ، اشتباهی از سمت موبیست صورت گیرد ، خریدار میتواند قطعات را مرجوع و هزینه پستی به عهده موبیست میباشد.

    6. تمامی کالاهای موبیست فابریک و اصل میباشند ، مگر اینکه در توضیحات محصول قید شده باشد که این محصول غیر فابریک یا مربوط به محصول دیگر است.

      همچنین تمامی کالاهای موبیست دارای ضمانت بازگشت وجه میباشند اما در خصوص اعتبار بیشتر و جلوگیری از سو استفاده سودجویان قوانینی در این ضمینه وجود دارد :

      1. کالاهای ارسالی فقط در صورتی قابل باز پس گیری هستند که توسط مشتری باز نشده باشند.

        • از آنجا که با مواردی مواجه شده ایم که برخی افراد سودجو ، کالای دریافتی را باز نموده و جنس دیگری را جایگزین جنس فابریک نموده و مجددا درخواست عودت کالا را داده اند ، جهت جلوگیری از این قبیل موارد ، فقط کالاهایی قابل باز پسگیری هستند که پلمپ آنها باز نشده باشد و کاملا سالم و نو باشند.

        • مشخصا کالاهای معیوب شده توسط مشتریان قابل پسگیری نمیباشند.

      2. کالاهای الکترونیکی مانند برد و قطعات الکترونیکی پکیجها ، فقط و فقط باید توسط نمایندگی مجاز تعویض گردد ، در غیر اینصورت در اثر اشتباهات کاربری خواهند سوخت و قابل پس گرفتن نخواهند بود ، همچنین این قطعات دارای نایلونهای پلمپ شده و کارتنهای کارخانه سازنده بوده و نو و فابریک بودن آن مشخص است.

      3. چنانچه هنگام پس فرستادن مرسولات توسط سیستمهای ارسال نظیر پست ، چاپار ، تیپاکس ، مرسوله آسیب ببیند ، مسئولیت بر عهده مشتری خواهد بود و موبیست خسارتی در قبال آن نخواهد داشت.

      4. هنگام ارسال کالای مرجوعی ، همراه داشتن کارتن فابریک محصول ( کاملا سالم ) همراه با پلمپ باز نشده الزامی است ، پلمپ هر محصول در صورتیکه توسط مشتری باز شود ، قابل مرجوع نخواهد بود.

      نکته امنیتی : از آنجا که هنگامی که کالاهای ارسالی آسیب میبنید ، بطور معمول سیستمهای ارسال مسئولیت را بر عهده فرستنده و گیرنده می اندازند ، هنگام دریافت کالا از هر سیستم از مامور تحویل تقاضا کنید تا مرسوله را جلوی خود شما باز نموده و سالم بودن کالای درون بسته را ارزیابی کنید.

      در صورتیکه کالا در حین حمل و نقل آسیب دیده است و یا شکستگی کلی یا جزئی دارد از دریافت کالا خودداری نمایید تا سیستمهای ارسال نتوانند از زیر بار مسئولیت شانه خالی نمایند.

ساعات پاسخگویی :

 

  • موبیست دارای تیم پشتیبانی فوق العاده قدرتمند و دارای ربات هوشمند در واتس آپ است و همه روزه ( غیر از روزهای تعطیل ) از ساعت 8:30 تا 24 آماده پاسخگویی هستیم و مشتریان عزیز میتوانند در واتس آپ به شماره 09353382402 پیام دهند تا ربات هوشمند آنها را به قسمتهای مربوطه متصل نماید.

 

پرداخت وجه :

  • خریداران محترم به دو صورت میتوانند خرید خودرا پرداخت نماید :

    1. پرداخت از طریق سایت که آنلاین انجام میگیرد.

    2. پرداخت بصورت کارت به کارت که با پشتیبانی سایت در واتس اپ تماس گرفته و شماره کارت دریافت نمایند و پس از واریز وجه با ارسال کد پیگیری برای پشتیبان خرید ایشان توسط پشتیبان روی سایت ثبت شده و پیامک خرید و فاکتور خرید برای ایشان ارسال میشود.

 

حریم خصوصی :

تمامی اطلاعات خریداران در نزد موبیست در امنیت کامل بوده و این اطلاعات فقط برای موارد پشتیبانی استفاده میشود.

نحوه تماس با ما :

خریداران محترم برای تماس با موبیست میتوانند از قسمت منوهای سایت ، از منوی تماس با ما استفاده نمایند و یا با شماره 09353382402 در واتس اپ تماس بگیرند.

 

نحوه ثبت شکایات :

  • از آنجا که نظرات و شکایات خریداران به موبیست در پیشرفت کمک میکند ، ما نارضایتی مشتریان را گلایه و شکایت نمیدانیم و راهی بسوی موفقیت و پیشرفت دانسته و از افرادی که شکایات خود را به ما اعلام میکنند بی نهایت سپاسگذار خواهیم بود ، و تمام تلاش خودرا در رفع مشکل ایشان انجام خواهیم داد.

به همین دلیل و برای مشاهده نظرات و شکایات شما توسط سایرین ، خریداران میتوانند با مراجعه به صفحه محصول خرید شده در قسمت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را ثبت نمایند تا سایر مشتریان نیز مشاهده نموده و بعد از رفع مشکل درصورت رضایت از موبیست مجددا نظر خود را ثبت نموده تا سایرین نیز نحوه برخورد موبیست با مشتریان شاکی را بررسی نمایند.

 

 

با تشکر از شما سرور گرامی که برای خواندن قوانین وقت صرف نمودید.