چه کالاهایی ضمانت بازگشت وجه دارند؟

تمامی کالاهای موبیست فابریک و اصل میباشند ، مگر اینکه در توضیحات محصول قید شده باشد که این محصول غیر فابریک یا مربوط به محصول دیگر است.

همچنین تمامی کالاهای موبیست دارای ضمانت بازگشت وجه میباشند اما در خصوص اعتبار بیشتر و جلوگیری از سو استفاده سودجویان قوانینی در این ضمینه وجود دارد :

  1. کالاهای ارسالی فقط در صورتی قابل باز پس گیری هستند که توسط مشتری باز نشده باشند.

    • از آنجا که با مواردی مواجه شده ایم که برخی افراد سودجو ، کالای دریافتی را باز نموده و جنس دیگری را جایگزین جنس فابریک نموده و مجددا درخواست عودت کالا را داده اند ، جهت جلوگیری از این قبیل موارد ، فقط کالاهایی قابل باز پسگیری هستند که پلمپ آنها باز نشده باشد و کاملا سالم و نو باشند.

    • مشخصا کالاهای معیوب شده توسط مشتریان قابل پسگیری نمیباشند.

  2. کالاهای الکترونیکی مانند برد و قطعات الکترونیکی پکیجها ، فقط و فقط باید توسط نمایندگی مجاز تعویض گردد ، در غیر اینصورت در اثر اشتباهات کاربری خواهند سوخت و قابل پس گرفتن نخواهند بود ، همچنین این قطعات دارای نایلونهای پلمپ شده و کارتنهای کارخانه سازنده بوده و نو و فابریک بودن آن مشخص است.

  3. چنانچه هنگام پس فرستادن مرسولات توسط سیستمهای ارسال نظیر پست ، چاپار ، تیپاکس ، مرسوله آسیب ببیند ، مسئولیت بر عهده مشتری خواهد بود و موبیست خسارتی در قبال آن نخواهد داشت.

  4. هنگام ارسال کالای مرجوعی ، همراه داشتن کارتن فابریک محصول همراه با پلمپ باز نشده الزامی است ، پلمپ هر محصول در صورتیکه توسط مشتری باز شود ، قابل مرجوع نخواهد بود.

نکته امنیتی : از آنجا که هنگامی که کالاهای ارسالی آسیب میبنید ، بطور معمول سیستمهای ارسال مسئولیت را بر عهده فرستنده و گیرنده می اندازند ، هنگام دریافت کالا از هر سیستم از مامور تحویل تقاضا کنید تا مرسوله را جلوی خود شما باز نموده و سالم بودن کالای درون بسته را ارزیابی کنید.

در صورتیکه کالا در حین حمل و نقل آسیب دیده است و یا شکستگی کلی یا جزئی دارد از دریافت کالا خودداری نمایید تا سیستمهای ارسال نتوانند از زیر بار مسئولیت شانه خالی نمایند.