مجموعه رگولاتور آب پلیمری BX-114

مجموعه رگولاتور آب پلیمری BX-114

3.50 (2) 2 دیدگاه
47,950,000 تومان دیگر خرید نمایید تا ارسال رایگان برای شما فعال شود

مجموعه رگولاتور آب پلیمری BX-114

 

آنچه در توضیحات رگولاتور آب پلیمری میخوانیم:

 

  1. از رگولاتور آب پلیمری درکدام مدل آبگرمکن های بوتان میتوان استفاده نمود؟

  2. مزیت رگولاتور آب پلیمری نسبت به رگولاتورهای آب برنجی چیست؟

  3. هنگام تعویض رگولاتور آب پلیمری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

پس با ما همراه باشید و توضیحات محصول را با دقت بخوانید.

  • فروشنده: موبیست

  • گارانتی اصالت و سلامت کالا

  • آماده ارسال

  • بروز رسانی قیمت: 1 تیر, 1405

1,310,000 تومان

موجود در انبار

موجود در انبار

مبدل-اصلی-پکیج-پرو-30
امکان تحویل اکسپرس
۲۴ساعته ، ۷روز هفته
مبدل-پکیج-پرو-30-بوتان
امکان پرداخت در محل
مبدل-اصلی-پکیج-پرو-30-بوتان
۷ روز ضمانت عودت کالا
ضمانت اصل بودن کالا

محصولات مرتبط

توضیحات محصول

مجموعه رگولاتور آب پلیمری BX-114

مجموعه رگولاتور آب پلیمری BX-114

از مجموعه رگولاتور آب پلیمری BX-114 درکدام مدل آبگرمکن های بوتان میتوان استفاده نمود؟

از این رگولاتور در تمامی آبگرمکن های نسل 4 و آبگرمکن های صادراتی بوتان خانواده BX میتوان استفاده نمود.

این آبگرمکن های عبارتند از :

آبگرمکن های نسل 4 بوتان : B-4108 , B-4208

آبگرمکن های صادراتی بوتان : BX-114 , BX-214i , BX-61 , BX71 , BX-62i , BX-72i

نکته : از این رگولاتور میتوان در سایر آبگرمکن های بوتان با ایجاد کمی تغییرات استفاده نمود .

چنانچه نیاز دارید از این قطعه روی آبگرمکن های نسل 3 استفاده نمایید باید بجای لوله مسی ورودی به مبدل _

از شیلنگ مسلح استفاده نمایید.

همچنین میتوانید رگولاتور آب برنجی آبگرمکن بوتان را خرید نمایید.

نکته : رگولاتور آب bx114 دیگر تولید نمیشود و به جای آن باید از رگولاتور آب bx61 استفاده نمود.

مزیت رگولاتور آب پلیمری نسبت به رگولاتورهای آب برنجی چیست؟

  1. رسوب گرفتن کمتر نسبت به رگولاتور های آب برنجی.

  2. راه اندازی آبگرمکن با فشار آب کمتر ( بدلیل افزایش سطح مقطع دیسک و دیافراگم )

  3. افزایش طول عمر دیافراگم و نیاز کمتر به سرویس رگولاتور آب.

  4. کاهش قیمت مجموعه رگولاتور آب .

هنگام تعویض رگولاتور آب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  1. رگولاتور آب را طوری تنظیم نمایید که لوله خروجی آن روبروی لوله رابط به مبدل باشد.

  2. هنگام سفت نمودن مهره لوله خروجی رگولاتور آب ، با احتیاط عمل نمایید ( مهره پلاستیکی خراب نشود ).

  3. واشرهای لاستیکی را حتما تعویض نمایید.

  4. پیچهای رابط چندراهه را آغشته به گریس مولیکات نمایید تا در سرویسهای بعدی راحتتر باز شود.

مجموعه رگولاتور آب پلیمری BX-114

مجموعه رگولاتور آب پلیمری BX-114

  • فروشنده: موبیست

  • گارانتی اصالت و سلامت کالا

  • آماده ارسال

1,310,000 تومان

موجود در انبار

موجود در انبار

مشخصات فنی

مجموعه رگولاتور آب پلیمری BX-114

دیدگاه کاربران

2 دیدگاه برای مجموعه رگولاتور آب پلیمری BX-114

  1. خلیلی

    گهگاهی با باز کردن آب گرم دستشویی و حمام شمعک خاموش می شود ترموکوبل نو بوبین تازه ، واشر دیافراگم تازه و خود آبگرم کن دیواری بوتان 4118 تازه حدود یک ماه است خریدیم دود کش استاندارد ، تا آب را باز نکنیم شمعک روشن می ماند خاموش نمی شود و در هر دوسه روز یکی دوبار تا آب گرم را باز یا بسته کنیم شمعک خاموش می شود و پیلوت هم تازه است علت احتمالی چه مواردی می تواند باشد

    • مدیر کل

      سلام قربان وقت بخیر
      احتمالا شمعک هنگام باز و بسته شدن شیر آب پرش شعله داره
      میتونید مقداری شعله شمعک رو زیاد کنید البته دقت نمایید اگر شعله شمعک از استاندارد خارج بشه و طول شعله بسیار زیاد باشه
      باعث رسوب گرفتن سریع مبدل خواهد شد.
      اگر سرویسکار نیستید بهتره یه نمایندگی مجاز از نزدیک آبگرمکن رو بررسی و رفع مشکل کنه

  2. ماهان

    سلام وقت شما بخیر
    یک آبگرمکن bx114 داریم که تقریبا نو هست و ۳ سالی هست اونو نصب کردیم و داریم ازش استفاده میکنیم ؛ همون روز اول که نصبش کردیم حدود ۲ هفته ای طول کشید تا به حالت درست کار کرد (یعنی آب را درست گرم کنه و با فشار آب کم هم کار کنه ) .
    الآن بعد ۳ سال ، اورینگ رگولاتور ابش ، چکه میکرد و آب میداد، بازش کردم عوضشون کردم و کلا رگولاتور رو سرویس کردم و دیافراگم نو اورجینال انداختم روش و گریس سیلیکونی هم استفاده کردم ؛ بعد از نصبش ، آب گرم کن شده مثه همون روز اول نویی که با فشار کم کار نمیکرد با این تفاوت که با گذشت ۲ هفته هم باز درست نشده .
    نهایتا یه سرویس کار اومد بازدید کرد و گفت گریس سوزن دیافراگمش کم بوده و گریس زد ، ولی باز هم اوکی نشد (روشن میشه ولی با فشار متوسط یا کم روشن نمیشه ، حتما باید ولوم فشار آب روی زمستونه(باریکترین حالت) باشه و فشار آب هم زیاد باشه تا روشن بشه ) .
    باز خودم محض احتیاط بازش کردم و شیپوره‌اش رو نو کردم ، ولی بازم فرقی نکرد .
    آب گرمکنه مشکل شعله نپو گاز نداره ظاهرا ولی این سوزن دیافراگم ظاهرا زورش نمیرسه اون سوزن گاز رو فشار بده و دلیلش هم معلوم نیست .
    فشار آب خونه خیلی خوب هست ولی واسه‌ی اینکه روشن بشه و درست آب رو گرم کنه ، حتما باید شیر آب رو تا آخر باز کرد .
    **قبل از این ماجرا ، حتی زمان هایی که تقریبا آب قطع بود ، بازم آبگرمکن به راحتی روشن میشد .**
    به نظرتون چی کار کنم !؟؟ آبگرمکنه هم تر و تمیز و مو هست و حیفش هست بخوام بذارمش کنار !
    مشکل چی میتونه باشه .
    ممنون

    • مدیر کل

      درود بر شما باید از نزدیک بررسی بشه ولی به احتمال زیاد ایراد از خود آبگرمکن نباید باشه و احتمالا یه مشکل جانبی در کار آبگرمکن اختلال ایجاد میکنه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند