4 روش بازاریابی برای سرویسکاران

چگونه سرویسکاران تبلیغات کنند

4 روش بازاریابی برای سرویسکاران

4 روش بازاریابی برای سرویسکاران

برای یک سرویسکار مهم ترین مسئله جذب مشتری و رضایت مشتریان می باشد.

 شما به عنوان یک سرویسکار باید مشتریان خود و نیازهای آنها را بشناسید و برطرف کنید.

در گذشته سرویسکاران در محل کار خود نشسته و مشتری به آن ها مراجعه می کرد.

 اما با افزایش تعداد سرویسکاران ، دیگر باید به فکر راهی برای جذب بیشتر مشتری بود.

یک سرویسکار باید علاوه بر تخصص فنی بالا، اصول جذب مشتری و مشتری مداری را نیز یاد بگیرد.

پس نشستن و منتظر بودن کاری بی فایده است!!!

در این مقاله ما به شما خواهیم گفت چگونه سرویسکاران تبلیغات کنند.

4 روش بازاریابی برای سرویسکاران : 1- تبلیغات در فضای مجازی

برای جذب بیشتر مشتری استفاده از شبکه های اجتماعی یک روش فوق العاده محسوب می شود.

بیش از 60 میلیون ایرانی در شبکه های اجتماعی مختلف حضور دارند.

بنابراین فرصت خوبی برای جذب بیشتر مشتری می باشد.

  • ثبت تبلیغات خود در سایت دیوار و یا شیپور یکی از بهترین گزینه ها برای تبلغیات به عنوان یک سرویسکار است .

مشتریان در شهر شما با جستجو در این سایت ها به راحتی شما را پیدا خواهند کرد.

  • ساخت پیج اینستاگرامی و یا کانال تلگرامی گزینه های بسیار خوبی برای جذب مشتریان است.

  • ثبت مکان مغازه در گوگل مپ ، باعث می شود بدون داشتن سایت ، مشتریان با جستجو در گوگل به راحتی آدرس مکان شما دسترسی پیدا کنند.

با ادامه مقاله  چگونه سرویسکاران تبلیغات کنند با ما همراه باشید.

4 روش بازاریابی برای سرویسکاران : آموزش ثبت تبلیغات در سایت دیوار

ابتدا اپلیکیشن دیوار را از طریق گوگل پلی و یا بازار روی گوشی همراه خود نصب کنید.

اگر برای اولین بار وارد اپلیکیشن دیوار می شود باید شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید.

ثبت نام در دیوار

روی گزینه ی شهر خود را انتخاب کنید بزنید و بعد شهر مورد نظر را انتخاب کنید.

 

بعد از ورود برای اولین بار وارد صفحه ای مانند تصویر زیر می شوید.

ثبت نام در دیوار یکی از 4 روش تبلیغات در فضای مجازی

برای ثبت آگهی جدید بر روی دیوار در قسمت پایین وسط صفحه روی گزینه ی ثبت آگهی بزنید.

در ادامه صفحه زیر را مشاهده میکنید. شماره همراه خود را وارد کنید و روی گزینه بعدی بزنید. یک کد تایید به شماره همراه شما ارسال می شود آن را وارد کنید.

ثبت نام در دیوار

در این مرحله باید دسته بندی آگهی خود را انتخاب کنید، که سرویسکاران گزینه ی خدمات را انتخاب کنند. و در مرحله ی بعد گزینه ی پیشه و مهارت را انتخاب کنید.

دیوار 4

در این مرحله یک عکس از خودتان که در حال تعمیر دستگاه هستید که تجهیزات و ابزار کار شما را هم نشان بدهد قرار بدین. و در قسمت بعد یک عنوان جذاب مانند تعمیر پکیج در محل و یا غیره را انتخاب کنید. و روی گزینه ی بعدی بزنید. دیوار پس از بررسی آگهی شما آن را منتشر خواهد کرد.

آموزش گذاشتن آگهی روی دیوار

چگونه سرویسکاران تبلیغات کنند : آموزش ثبت مکان مغازه در گوگل مپ

بسیاری از افراد برای یافتن نزدیک ترین سرویسکار به سراغ گوگل میروند.

بطور مثال اگر در غرب تهران زندگی میکنند عباراتی مانند ( تعمیرکار پکیج در منطقه غرب تهران ) را جست و جو میکنند.

گوگل هم آدرس و شماره تماس نزدیک ترین سرویس کار را به آنها نشان میدهد.

برای اینکه خودتان را در لیست نتایج گوگل قرار دهید باید مکان و مشخصات خود را در گوگل مپ ثبت کنید.

برای ثبت مکان مغازه ی خود باید از نرم افزار گوگل مپ که روی همه ی گوشی ها قرار دارد استفاده کنید.

ثبت مکان مغازه از اهمیت بالایی برخوردار است و به شما توصیه می کنیم از این امکان حتما استفاده کنید.

در ویدئو زیر نحوه ی آموزش ثبت مکان در گوگل مپ آموزش داده شده است.

ویدئوی کوتاهی در مورد 4 روش بازاریابی برای سرویسکاران

چگونه سرویسکاران تبلیغات کنند : آموزش ساخت پیج اینستاگرام

  • ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی همراه خود نصب کنید.

آموزش ساخت پیج اینستاگرام
  • و بعد روی آیکن اینستاگرام در روی صفحه ی گوشی کلیک کنید صفحه ی زیر برایتان نمایش داده می شود.

آموزش ساخت پیج اینستاگرام

در پایین این صفحه روی گزینه ی sign up  کلیک کنید. صفحه ی زیر باز می شود.

اکانت اینستا

در این صفحه روی گزینه ی sing up with email or phone number بزنید. صفحه ی بعدی باز می شود که شامل دو قسمت می باشد که با شماره موبایل خود وارد اینستاگرام شوید و یا با آدرس ایمیل عضو شوید. و یا اینکه هر دو مورد را وارد کنید.

اکانت اینستا

با انتخاب تب phone از طریق شماره تماس خود می توانید عضو اینستاگرام شوید. این قسمت را پرکنید و روی گزینه ی next بزنید. اگر بخواهید از طریق ایمیل عضو اینستاگرام شوید باید وارد تب email  شوید و آدرس ایمیل خود را مانند تصویر زیر وارد کنید.

اکانت اینستا

بعداز وارد کرد آدرس ایمیل روی گزینه ی next کلیک کنید.

در صفحه ی بعدی که برای شما باز می شود باید دو فیلد full name و password را وارد کنید.

اولین گزینه نام شماست و گزینه ی دوم رمز ورود شماست.

در انتخاب رمز دقت داشته باشین رمزی باشه که همیشه بخاطر داشته باشین و از طرفی آنقدر راحت نباشد که به راحتی هک شود.

در پایان روی گزینه ی continue and sync contacts کلیک کنید به معنی این است که ادامه می دهید و به مخاطبین شما هم شناسایی شود.

در صورتی که مخاطبین شما اینستاگرام داشته باشند آنها به شما نمایش داده می شود.

و اگر گزینه ی continue and without syncing contacts را انتخاب کنید مخاطبین شما که اینستاگرام دارند به شما نمایش داده نمی شود.

بعداز وارد کردن نام و رمز روی گزینه ی continue بزنید. صفحه ی زیر نمایش داده می شود.

روشهای بازاریابی سرویسکار + ساخت اکانت اینستا

در این صفحه نام انتخابی شما را نمایش می دهد در صورت تایید روی گزینه ی next کلیک کنید و درصورت تمایل به تغییر روی گزینه ی change username بزنید. بعد از کلیک روی گزینه ی next صفحه ی زیر ظاهر می شود.

4 روش بازاریابی برای سرویسکار اکانت اینستا

اگر اکانت فیس بوک دارید می توانید با انتخاب گزینه ی  connect to facebook بزنید در غیر اینصورت روی گزینه ی skip بزنید.

با انتخاب گزینه ی skip کادر زیر نمایش داده می شود.

4روش بازاریابی برای سرویسکاران

مراحل ایجاد اکانت برای بازاریابی سرویسکار

در این صفحه پیامی به شما نمایش داده می شود که اینستاگرام زمانی جذاب تر می شود که شما دوستان خود را دنبال کنید و پست های آنها را ببینید.

با انتخاب گزینه follow friends  دوستان خود را دنبال کنید و با انتخاب گزینه ی skip از این مرحله رد شوید.

و کادر زیر نمایش داده می شود.

ساخت اکانت اینستا چهت بازاریابی برای سرویسکار

در این مرحله اینستاگرام از شما می خواهد که برای صفحه ی خود عکس پروفایل انتخاب کنید و انتخاب گزینه ی Add a photo  تصویر مورد نظر را وارد کنید.

بعد از وارد کردن تصویر پروفایل صفحه زیر به شما نمایش داده می شود.

اکانت اینستا 4 روش بازاریابی برای سرویسکاران

به شما تبریک می گویم پیج اینستاگرام شما ساخته شد و اینستاگرام به شما خوش آمد گویی می گوید: Welcome to Instagam

چگونه سرویسکاران تبلیغات کنند : 2- سفارش طراحی کارت ویزیت و برچسب تبلیغاتی (لیبل)

یکی از روش های تبلیغات و جذب مشتری داشتن کارت ویزیت ویژه ی خودتان است که می تواند شامل اطلاعاتی مانند اسم مغازه، اسم خودتان، شماره موبایل و آدرس مغازه باشد.

همچنین علاوه بر کارت ویزیت داشتن برچسب هم گزینه ی بسیار خوبی می باشد.

بعد از انجام هر سرویس ، روی دستگاه های مختلف برچسب نصب شود تا مشتری در زمان نیاز به راحتی بتواند شما را پیدا کند.

ترجیحا از لیبل استفاده کنید چون کارت ویزیت خیلی زود گم میشود.

 ولی لیبل همیشه در مکان ثابتی قرار دارد و در دسترس مشتری است.

چگونه سرویسکاران تبلیغات کنند : 3-پیامک تبلیغاتی یا (sms marketing)

یکی دیگر از روش های تبلیغات و بازاریابی استفاده از پیامک تبلیغاتی می باشد که برای جذب مشتریان جدید می توانید از آن استفاده کنید.

با خرید یک پنل پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی به راحتی می توانید مشتریان بیشتری جذب کنید و آنها از خدماتی که شما ارائه می دهید مطلع سازید.

  • همچنین با استفاده از این پنل پیامکی می توانید مشتریان خود را از تخفیفاتی که به مناسب های مختلف ارائه می دهید مطلع کنید و آنها را مشتری همیشگی خود کنید.

  • یا پس از تعمیر آبگرمکن و یا پکیج و تحویل آن به مشتری، چند روز بعد می توانید با ارسال پیامک از آنها تشکر و قدردانی کنید که شما را انتخاب کرده اند.

 اینکار علاوه بر جلب رضایت مشتری باعث بخاطر سپردن مجموعه شما خواهد شد.

4 روش بازاریابی برای سرویسکاران : 4- ثبت در سامانه 118 شهرتان

یکی از روشهای سنتی برای یافتن سرویسکار تماس با سامانه 118 است در شهرتان است.

افراد زیادی هنوز عادت دارند  از این روش برای پیدا کردن خدمات مورد نظر خود استفاده میکنند.

برای اینکار میتوانید با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا مرکز مشتریان مخابرات اقدام به ثبت نمایید.

 
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن